یکی باشه که بجای اینکه بگه مواظب خودت باش....
بگه خودم مواظبت هستم...
خب من نمیتونم مواظب خودم باشم...اخه همه حواسم پرت توعه...
ازهردری سخنی...ما را در سایت ازهردری سخنی دنبال میکنید
برچسب: یه حس خوب,يه حس خوب,یه حس خوب ناصر زینعلی,یه حس خوبی من دارم,یه حس خوب بهزاد قاسمی,یه حس خوب دارم,يه حس خوب بهزاد قاسمي,یه حس خیلی خوب,شعر یه حس خوب,دلم یه حس خوب میخواد, نویسنده: بازدید: 40