ساعتهای دوری از تو...

خرید بک لینک
دیدی که سخت نیست... تنها بدون من؟

دیدی که صبح می شود... شب ها بدون من؟

این نبض زندگی... بی وقفه می زند

فرقی نمی کند... با من...بدون من

دیروز گرچه سخت... امروز هم گذشت

طوری نمی شود... فردا بدون من

بدون تو اما...

نفس نمیکشد هوا

قدم نمیزند زمین

سکوت میکند غزل

بدون تو یعنی همین…

تازگیاخیلی زود زود دلم تنگ میشه...
نمیدونم بدون من چیکارمیکنی..
اما حتی تصور بدون توبودن برام درداوره...
ازهردری سخنی...

ما را در سایت ازهردری سخنی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 5:35

صفحه بندی