ازهردری سخنی

متن مرتبط با «پاییز چهرازی» در سایت ازهردری سخنی نوشته شده است

پاییز

  • نیلوبلاگ

    خیلی وقته بارون نباریده.... دوست دارم پاییز زودی هدیه شو بهم بده...اخه از نظر من بارون هدیه ی فصل پاییزه.... دوست دارم طبق عادت همیشم..بایه تاپ وشلوارک بدون چتر برم تو حیاط کنار باغچه بشینم... همونجور که از خوردن قطرات سرد بارون به تن و بدنم همه سلولام یخ میزنن..به کرمای تو باغچه نگاه کنم که چجوری شیرجه میزنن تواب....البته میدونم براادامه حیاتشون تلاش میکنن... بعد که کلی خیس شدم بارونم تموم شد....بعد که خالی شدم از حس دلتنگی....بعد که سبک شدم ... خیلی اروم برم تو حموم که مبادا مامانم ببینه و کلی...

    ادامه مطلب