
بااینکه شب خوبیو پشت سر نذاشتم..اما الان حالم خوبه... یکم ورزش کردم... میخواستم بدوستم بگم که بیاد خونمون و سر راه برام ارام بخش بخره... ولی پشیمون شدم...بقول وحیدهیچی این مثل حال خوب واقعی خود ادم نمیشه.... سیگار... قرص هاو ارامبخشها...خواب اورها...وخیلیای دیگه xa0که من تجربشونو نداشتم باعث میشن ادم از خودواقعیش دورشه... یه حس مثبت کاذب منتقل میکنن بهت و بعد از مدتی دوباره موجی از افکار منفی که حالا دوبرابرشده میمونه برات ... ایناحس و حالیه که من از بقیه شنیدم.... ولی حس ارامش بعدنماز رو من تای...
ادامه مطلب
حس خوبیه.... یکی باشه که بجای اینکه بگه مواظب خودت باش.... بگه خودم مواظبت هستم... خب من نمیتونم مواظب خودم باشم...اخه همه حواسم پرت توعه......
ادامه مطلب