ازهردری سخنی

متن مرتبط با «خاطرة» در سایت ازهردری سخنی نوشته شده است

خاطره مدرسه

  • نیلوبلاگ

    یادمه xa0معلم شیمیمون ساعت 12میومدمدرسه و تا ساعت 2 ماباهاش کلاس داشتیم....واقعا خسته کننده میشد..یروزماتصمیم گرفیم درمدرسه روببندیم...اومد انقد در زد... نگو... جالب اینجاست نمیرفت ...اخرش بعدیه ربع سرایدارمدرسه شنیده بود درو بازکرده بود... بماند که چقد فحش خوردیم.. از اون ببعد ایفون وصل کردن به در.. دیگه این نقشمون کارساز نبود.. واسه همین هفته بعدش همه باهم رفتیم خونه... آخ آخ چقد خوش گذشت خدایی... خیلی دعوامون کردنا..ولی می ارزید...

    ادامه مطلب
  • خاطره

  • نیلوبلاگ

    بعضیا چه زود برا ادم خاطره میسازن...چیزی نگذشته از زمان اشناییمون..اماهرروزش برام خاطرس....گاهی دلتنگشون میشم...بعد بخودم نهیب میزنم که بیخیال....الانم میتونی خاطره سازی کنی... بعد مثل دیوونه ها میگم.. خاطره میسازم اما.....اما هیچکدوم مثل اون قرار اول نمیشن که وقتی از ماشین پیاده شدم باپابرم توی جوی اب... یامثلااون شب که رو موتور برام اهنگ همین خوبه از ابی و شادمهر و میخوند و باصدای قشنگش دلمو اروم میکرد... یامثلا هیچکدوم مثل اون شب نمیشه که بیستا ب*و*س*ه ازش طلبکار بودم بخاطر اینکه سوتیمو توجمع...

    ادامه مطلب