xa0ترس از دست دادن کسی که همه دنیامه خواب شبمو ازم گرفته... نمیدونم چیه که مثله خوره افتاده بجونم... واقعا خستم کرده.. فقط بایاد آوری کابوسم اشک بی هوا گونمو خیس میکنه... فکر کنم الکی الکی دیوونه شدم...