ازهردری سخنی

متن مرتبط با «مدرسه اینورس» در سایت ازهردری سخنی نوشته شده است

خاطره مدرسه

  • نیلوبلاگ

    یادمه xa0معلم شیمیمون ساعت 12میومدمدرسه و تا ساعت 2 ماباهاش کلاس داشتیم....واقعا خسته کننده میشد..یروزماتصمیم گرفیم درمدرسه روببندیم...اومد انقد در زد... نگو... جالب اینجاست نمیرفت ...اخرش بعدیه ربع سرایدارمدرسه شنیده بود درو بازکرده بود... بماند که چقد فحش خوردیم.. از اون ببعد ایفون وصل کردن به در.. دیگه این نقشمون کارساز نبود.. واسه همین هفته بعدش همه باهم رفتیم خونه... آخ آخ چقد خوش گذشت خدایی... خیلی دعوامون کردنا..ولی می ارزید...

    ادامه مطلب
  • مدرسه

  • نیلوبلاگ

    دلم برای مدرسه تنگ شد...... برا دیوونه بازیای پارسالمون... کاش هیچوقت چهارسال دوران دبیرستانم تموم نمیشد... فکر نمیکردم بعد چهارپنج ماه اینهمه دلتنگش بشم ......

    ادامه مطلب