دلم برای مدرسه تنگ شد...... برا دیوونه بازیای پارسالمون... کاش هیچوقت چهارسال دوران دبیرستانم تموم نمیشد... فکر نمیکردم بعد چهارپنج ماه اینهمه دلتنگش بشم ......